Thursday, December 07, 2006

Mosemane - naweek in die berge van die Oos-Vrystaat

Ons was die naweek van die 11de en 12de November saam met Mnr de Witt, Tannie Erica en 'n paar studente in die Berge daar naby Ficksburg. Dit was 'n staptoer, but I kept the home fires burning en iemand moes darem die kamp oppas... en ek is vreeslik bang vir ooreising. Ons het baie lekker gekuier en die omgewing is mos maar altyd pragtig daar.

Die berge
Nog berge

Na die stappery was Mnr De Witt lekker moeg en het 'n koue biertjie net die regte lafenis verskaf.Almal was redelik lui - hier is Sidney, een van my pelle en my woonstelmaat se ou, waar ons 'n groot deel van die dag na die berge gelê en staar het terwyl die ander gestap het.
JR het nou nog nie geleer om nie op my matras te gaan lê nie - as jy my matras vat, word jy die matras...

.

1 Comments:

Blogger Mandie said...

Sjoe - dit lyk lekker!

12:44 PM  

Post a Comment

<< Home