Tuesday, November 14, 2006

Des en Anél trou

Desmond (my revue buddy van jare terug) en Anél het die 4de November hier in Bloemfontein getrou. Baie geluk julle twee. Dit was loshande een van die lekkerste troues waarby ek nog was.

Die gelukkige paartjie
Ek en die groom
V.l.n.r. Hansie (my date), Ekke en Anjo (my groot vriendin van jare gelede) Dit was so lekker om jou hier te hê An! Hoop ons maak binnekort weer so!
Soos dit maar met meeste troues is, duik daar mos gewoonlik mense uit die verlede op. Hier is ek en Besem (Hannes), Des se groot pel en koshuiskamermaat toe hy hier in Bloemfontein geswot het.

... en jy ontmoet ook 'n klomp nuwes.
Hier is Nico, Elton en Ekke the morning after - ek gaan niks verder sê nie... behalwe dat dit rêrig, êrig
'n baie lekker troue was.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home