Monday, September 03, 2007

Nog 'n troue...

Elton en Joel is op 31 Maart 2007 getroud. Die onthaal was in die Sandton Towers Intercontinental Hotel - ek dink nie ek hoef enigsins verder te verduidelik nie. Ons het so lekker gekuier. Daar was 'n puik live band, so ons het gedans tot ons nie meer kon nie.

Congratulations Elton and Joel. May you have all the happiness your beautiful hearts can handle...
V.l.n.r. Mnr Jan, Elton, Ekke, Joel en tannie EricaDie tafels en res van die venue was onbeskryflik - om nie te praat van die kos nie - dit was nou beeldskoon.'n Deel van die Sandton Towers Intercontinental Hotel se foyer
Ek het tussen al die trouery ens darem nog kans gehad om vir Gideon, my buddy van die Baai, ook te kry vir 'n cocktail. Hy was toevallig ook in JHB daardie naweek.Hier is sy twee stunning pelle, Marius en Hamilton. Thanks julle, ek het my kuiertjie saam met julle sooooo geniet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home