Friday, October 13, 2006

Van die plaas na die stad na die plaas na die stad...

Van die Noordkaap terug na die Vrystaat en weer na die Noordkaap en ja, terug na die Vrystaat

Na die langnaweek se kuier op die plaas het ons teruggekom Bloemfontein toe vir Gideon se konferensie - en ek moes seker een of ander tyd weer begin werk. Ferrie het Maandagaand vir ons 'n reuse toer van die Sand du Plessisteater gegee. Dit het natuurlik gevoel of ek die Phantom om elke hoek en draai sien. Na ons toer het ons in Ferrie se "Penthouse" gaan fondue - njam, njam...

Gideon, Liana en Ferrie
Woensdagaand het ek en Gideon vir Gabriël en Marinda gaan kuier. Hier hou ek vir Lienke vas. Sy was toe twee en half wekies oud.

Pappa Gabriël en Mamma Marinda en hulle mooiste dogtertjieNa die week in die Stad van Rose is ek en Gideon toe weer plaas toe om saam met die ouers te kuier. Saterdagaand het ons by Rika en Jamie gaan eet en te lekker gekuier.

Ek en RikaSondag is daar verwoed pot gebou op die plaas en het ons soveel geeet dat ons besluit het om eers Maandagoggend terug te ry.

Dis mos hoe 'n potjie moet lyk, of hoe?

Gideon het Dinsdagoggend terug gevlieg PE toe in sy "vomit comit", maar dit klink vir my of hy dit darem oorleef het. Dankie vir die kuier, Mnr. Brunsdon. Dit is sommer stil sonder jou hier.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I can like to smaak your sexy new brille.

P.

2:14 PM  
Blogger Mandie said...

Sjoe ek hoop jy het vir ons leftovers gelos na daai lekker pot!!! Ek wag daarvoor in die pos!

12:11 PM  

Post a Comment

<< Home