Tuesday, September 04, 2007

Alna en Johan trou

Soos julle kan sien is 2007 die jaar vir troues in my vriendekring. Genugtig, ek het sopas getel en ek sien nou ek was van Desember 2006 tot Mei 2007 by 7 troues. Needless to say was ek na 'n tydjie moeg getrou.

Alna en Johan is die 5de Mei 2007 by Ilanga Estate in Bloemfontein getroud. Dis was 'n beautiful troue en ek was bevoorreg om "unofficial bridesmaid" te wees. Dit beteken eintlik net dat ek amper niks werk gedoen het vir die troue nie en al die perks en bederf die aand voor die troue en die dag van die troue gehad het.

Ek en Alna het die aand voor die troue by Ilanga Estate geslaap. Dit was te heerlik. Het soos 'n queen gevoel. Hier spring die bride-to-be op die bed - net soos dit 'n goeie dame betaam die aand voor haar troue!

Na 'n monsterontbyt is ons na die haarsalon en toe is dit grimering en aantrek en trou.
Alna in haar trourok. Sy het asemrowend mooi gelyk.

Pasgetroud.
Alna se saal het soos 'n sprokie gelyk.
Hier is ek en die gelukkige paartjie.


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Herre bessie! Jy woon ook so baie troues by! Wanneer kan ons nou JOU troue kom bywoon ???

:-o

P.

2:30 PM  

Post a Comment

<< Home