Monday, September 03, 2007

Francois 21st

Francois, een van hierdie jaar se revuemanne, het vroeër die jaar 21 geword. Hier drink hy 'n ou verjaarsdag-shootertjie. En wat sal 'n 21st nou wees sonder 'n live band...
v.l.n.r. Daniel, Francois en JohanEk het deur Johan en Francois vir Yolandé ontmoet en ons kuier ALTYD baie lekker saam.Ek is geseën met 'n klomp engele in my lewe - ek noem hulle vriende. En elke nou en dan is ek gelukkig genoeg om nog 'n engel of twee by te kry. Party van hulle is trane-afdroog engele, of lag-engele of moed-inpraat-engele of feel-good-engele of saamkuier-engele.

Vroeër hierdie jaar het daar twee sulke engele in my lewe opgeduik in 'n tyd wat ek dit vreeslik nodig gehad het. Die wat hulle ken sal weet hulle is nie "engeltjies" nie - maar hulle doen beslis die werk van engele in my lewe.
Thanks Johan en Francois. Julle is my heroes!
Ek en Johan
Ek en die verjaarsdagman, Francois

0 Comments:

Post a Comment

<< Home