Thursday, May 17, 2007

My en Boet se trippie na die Baai en omgewing

Ek en my boetie is die eerste naweek in Januarie genooi na 'n troue in Colchester naby PE. My boetie se groot vriend, André Gordon, is op Sondag, 7 Januarie op die wal van die Sondagsrivier getroud.

Ons het 'n langnaweek daarvan gemaak en by my buddy,Gideon, in Uitenhage gaan kuier. Dit het toere na Addo-olifantpark, J-Bay, die local akwarium, asook groot en lekker vreetsessies ingesluit. Ek verstaan nou wat die mense bedoel as hulle praat van 'n Brunsdonbraai - njam,njam... né, Gideon?!
Jeffreysbaai - Ferrie en Christo was ook daar met vakansie en het ons die Saterdagoggend op die strand kom join vir 'n vinnige kuiertjie. Hier is:
V.l.n.r. Gidoen, my boetie, Ferrie en Christo
Ons het darem 'n vinnige draai by Tannie Veronica ook gaan maak. Hier is sy en twee van haar kleinkinders. Sterkte met die gesondheid, Tannie Ron, ons bid vir tannie.Daai gevreesde Brunsdonbraai waarvan ek hier bo gepraat het... hier braai my boetie vir die Uitenhagers 'n vleis(ie). Die Troue - Die egpaar GordonMy boetie en André na die troue

0 Comments:

Post a Comment

<< Home